Hayat Htc_klcc Ilk dogdugunda bio ... diye bi damla vardi tam adini bilmiyorum sonra kuzenim Nurse harveys kullanmis ve bana da onerdi 20 tl ye almistim ve cok sukur o gunlerim kolay gecti arada zorlandigi oluyodu oda normaldi
Denizkum instagramda shopingabd diye bir sayfada var en etkili gaz ilacı biz aldıkdaha kullanamadım kullananların yorumları çok olumlu ürün sadece Amerika’da satılıyor bu gibi sayfalarda bulunabiliyor sayfayı inceleyin aynı ürün birde amerikadanevinize sayfasında var orada 220 TL ben shopingabd 110 TL aldım bilginize gripe water ismi
Ysf Gaz ilaçlarımı çok önermiyorlar kızlar İnstagram da mühendisoğlu var takip edin incelemeler yapıyor bir çok kimyasal maddeler var içinde ben de bir hafta kullandım bıraktım duyunca
Serap5252 Sab simplex kullanıyoruz çok etkili eczaneden aldım . Intgram asla almam güvenmem 50tl ayrıca çok daha ucuz alman malı
Eymenege Piyasadaki gaz giderici damlaların bir işe yaradığı Yok cnm benim de bebeğim 2-3 aylıkken inanılmaz gazlı bir bebekti sabahlara kadar gazdan yatamıyorduk şuan 6 aylık oldu çok şükür düzeldi gaz falan kalmadı o dönemde benim tek kurtarıcım mommys bliss Amerika’dan ithal gaz ilacı orada çok kullanılan bir ilaç doktorumun tavsiye ile getirtip denedim türkiyedede satan yerler var bi bak istersen ben vermemle bebeğimin rahatlaması bir oluyordu mışıl mışıl uyuyordu
Rzgrmrv93 Mervegoktugarass evet aynı anda kullanıyorum saat 11:30 4 ve 8 de sab dan 15 damla veriyoruz öğlen 2:30 da da nurse den 8 damla ama doktorlar bebege göre damla sayısını veriyor