Benim kızım hastaneden çıkarken sarılık hafif varmış söylemediler 1 haftalık kontrole gittiğimde de süt ilk zamanlar az geldiği için yetmemiş ve yükselmiş . Sonrasında soyundurup soğuk elle elleyerek uyandırıp emzirdim hep sütüm çoğalsın diye de bol su hurma rezene ısırgan otu kimyon bunları çok tükettim iyi geldi şuan 5 ay 22 günlük promalt içmeye başladım işe yaradı bence. Zaten genel de ilk haftalar süt az gelirmiş hastaneden çıkarken haberim olsaydı mama takviyesi yapardım şu dönemde sarılık olup hastanede yatması daha kötü olur bence mama vermek istemiyorsan sıksık emzirmeye gayret et kafana da takma hiç sütün çekilmesin düzelir Allahın izniyle