Bebeğimin dün akşamdan bu yana ateşi düşmüyor 37.5 38 seyrediyor. Sabah acile getirdik kan ve idrar tahlili yaptılar ciddi derecede enfeksiyon kapmış dediler yatış verdiler. Enfeksiyondan bebeği hastanede yatan oldumu kaç günde iyileşti bebeğiniz kaç gün kaldınız hastanede kafamda deli sorular lütfen yasayan varsa aydinlatabilir mı çok üzgünüm 😔😔