Gokozge 2 hafta sonra sezeryan Doğumum var ama hala genel mi spinal mi karar veremiyorum bu hastanede sezeryan ile dogum yapan var mı??? cok panik olduğum için genel istiyorum ama spinal olan memnun kalan veya kalmayan var mı. Deneyimlerinizi lütfen paylaşır mısınız
Synmannesi Gokozge bence spinal yap ben herseye şahit oldum bebeğimi gördüm o kadar kişi var konuşuyorsun Derya Kanzagül doktorum du 2 buçuk ay oldu doğum yapalı
Fatmanurozgr Gokozge Asiye hanm benm doktorumdu benm norml olcaktı sonradan zorunlu sezaryna döndü tansiyonm felan oynadgı İcin doktorm genel yapalm dedi genel oldum Bi sıkıntı yaşamadım 😊spinal olmayı isterdim ama
Melikecbn Gokozge o hastanede olmadım ama bende 2 hafta önce Sezeryan doğum yaptım belden istedim kolay oldu benim için
Merve-HanifeDuru Spinal oldum rahat geçti sonrasında hiç bir sıkıntım olmadı ne baş ağrım ne başka birşey belim ağrıdı sadece oda çok yorarsam kendimi ağrıyor
Gokozge Merve-HanifeDuru bel fıtığım olduğu için spinal sebebi ile ağrım daha da artar diye korkuyorum bende
Merve-HanifeDuru He orasını bilemicem doktoruna danış daha sağlıklı bir cevap alırsın ☺️ Geçmiş olsun 🤲🏻Gokozge
Ldy Gokozge duyduğum kadarıyla bel fıtığı olanlarda sonradan ağrı olabiliyor . Ben kendim genel sezeryan oldum çok rahattı hemen uyandım zaten . Tansiyonum sezeryandan önce panikten çıktı doktor hiç riske atmadı direk bayılttı
Fatmanurozgr Gokozge yok benm Oglm yasna girck pandemi yoktu ozmn 😊ama bel agrısı bende de var yani devam edyo cock sürkli kucak su bu derken kalyo bel agrsı kiminde kisiden kisye degsr tabi
Gokozge Merve-HanifeDuru Merve-HanifeDuru doktorlara göre herşey kolay valla onlar hiç birşey olmaz diyorlar forumlarda yaşamış insanlara bakınca kiminde oluyor kiminde olmuyor kesin birşey yok 🤢teşekkür ederim 🦋
Merve-HanifeDuru Rica ederim o zaman karar size kalsın bence kimse mesuliyet almak istemez artılarını eksilerini düşünün umarım sorunsuz bir doğum ve sonrası olur ☺️ Şimdiden gözünüz Aydın Gokozge
Fatmanurozgr Gokozge Yoo Ben hic bi sıkıntı yaşamdm gözmü acar acmaz bebegm nerde dedgmi hatrlyorum 😁 spinal olup o anı görmek isterdm ama pismn deglm iyiki de sezaryen olmuşum 😊
Gokozge NaimeYilmaz ne zaman oldunuz yakın zaman mı😊kendinize kolay gelebildiniz mi bir sıkıntı yaşadınız mı
AslanEkrem Gokozge orda doğum yapmadım ama spinal sezeryan oldum hiç bir şey hissetmiyorsun sadece bir korku oluyor ister istemez bence genel yaptırma genelde daha zor oluyormuş spinalde en azından sadece dikiş yerin ağrıyor uyuşukluk gidince ama genel de narkozdan dolayı baş ağrısıda çok oluyor bence kendine ve bebeğine eziyet olur
Babe Gokozge spinal oldum normal dogum yapacaktim acilmam 2 saatte 8 cm oldu ama bebegim iri catım dardi.keske en bastan o sancilari cekmeseymisim.5 dakikada aldilar bebegi dogar dogmaz da gordüm.Sonrasinda da tek bir bas agrisi dahil yasamadim.Ben memnun kaldim
Deletedmom5284 Gokozge Ben genel sezeryan oldum Nisada. Müthişti müthiş Allahım sezeryan doğum bir nimettir 😍😍🤲🏻
Berrinsoyagazi14 Gokozge spiral oldum iyiki dedim eğer panik yapıp korkuyorsanız öncesinde ben almadım ama ,sakinleştirici çok az da olsa yapıyorlar benim tanıdığım o şekilde spinal olmuştu
1kucuk_ask bence herseyı gormelısın,bu devırdde hıcbır hastaneye guvenmemelısın bılmem anlata,bıldımmı