Biliyorum çok oldum 😂 ama siz tecrübeli oldugunuz için buraya yazıyorum. 37+5 im sabah kasıklarımda agrılar hissettim ama yalancıydı galiba sürekli dağıldı falan hareket etmedigini hissetmeye basladım tatlı şeyler yedim sola yattım hala hareket hissetmedim toplanıyor sürekli biryere gün içinde evleri süpürdüm toz falan aldım Cok fazla düşünmek istemedim belki yeri kalmamıstır diye ama normalde bebegim cok hareketli durmaz kıpır kıpır 🙄 hala cok cok hareket etmedi hala yoplanıyor sürekli neden oluyor sizce ?