Busraveece benimde oğlum 1.5 yaşında easy fish oil veriyorum eczacıya sordum çiğneyebiliyorsa verin dedin,tadı güzel severek yiyor, ama üstünde 4 yaş üstü çocuklar diyor o yüzden gün aşırı veriyorum,post açılalı çok olmuş ama sonradan aratıp okuyan olursa diye yazdım