Merhaba anneler, benim bebeğim 82 günlük 3.aya giricez inşallah. Başta gelen sütüm ani olarak babamı kaybetmemle beraber kesildi . Kesildi derken aşırı derecede azaldı. Doktor erken doğumdan ve ayrıca kilo kaybından dolayı mamaya başlattı . Şimdi sütüm 30 cc anca geliyor sağınca. Bebeğim memede durmuyor bile sanıeım gelmiyor diye. Aslında sorum şu bu durumu yaşayan ve sütü sonradan gelen var mı? 3 ay oldu artık çoğalmaz diye düşünüyorum. Tanıdığımız yeni doğum yaptı 120 lik sağıyorum diyor daha 1 aylık bebeğe. Ben mama ya dadandım mecbur doymuyor bebeğim. Sizin böyle olup mamayı kaç cc veriyorsunuz acaba. Ben 240 versem anca doyuyor. Doktor kendi bırakana kadar ver zararı olmaz dedi Fakat aklım karışıyor acaba erken doğdu diye mi burda bi kaç kez 90 cc anca içiyor dediklerini okudum da.