Dilan16 Merhabalar hanımlar…ben göğüs kapağı kullanıyorum dolayısıyla ucunda kuruluk olmadı şükür…ama emzirirken mahvoluyorum içten heralde bi acı nedir bilemiyorum yaşayan var mı neler yaptınız ?
Mrv-_- Dilan16 evet bende de var aynısı, bi ilk tuttuğunda sonra da böyle içi acıyo sanki.. geçecek diyorlar, bakalım bekliyoruz.
Teachermom Dilan16 Bebegin agzinda pamukcuk varsa size gecmis ve enfeksiyin olmus olabilir gogsunz yani bende oyle olmustu.Icten ice fena sizliyordu sut inmesi sandim ama degilmis
Esselma Dilan16 Ben de aynısını yaşıyorum. Siz bi çare buldunuz mu? Göğsümün içleri sanki damarlar acıyor
Oysul Dilan16 sızlama gibi mi? Böyle emzirme sırasında da sonrasında da inceden bir sızı. Tarif ettiğiniz şeyi sanırım ben de yaşıyorum. Acıya bağışıklık kazandık iyice sesim çıkmıyor