Merhaba, kızım 2 aylık. 3 haftalıkken şiddetli gaz sancıları için doktor biogaia ve nurse harveys vermişti ancak ben kullanmadan da idare etmeye çalışayım hemen kullanmayayım bakalım belki düzelir deyip kullanmamıştım.
Iki hafta önce biogaia günde 5 damla tek kullanmaya başladım.
Doğduğundan beri kabız olmaz düzenli tuvaletini yapar ancak gazı vardır. Gazına fayda etti daha sakin bi bebek oldu.
3 gün önce damla vermeyi unuttum ve son üç gündür kullanmadık. Dun kabızlık başladı bi türlü yapamadı. Bu sabah hatırladığım için yine gaza faydası olduğu için de damla kullandım ve kabızlığı biraz önce ishalle son buldu.
Sorum şu bu damla ile alanlari mi kullanmayınca kabız olup tekrar alınca ishal şeklinde aşırı cıvık çıkarması? Damla kullanmadan tekrar eski haline dönmez mi hep kullanmak zorunda mi kalacağız?