Alptugmomy F-Betul ben işimiz gereği Tunceli deyim canım 😶 botoks ilk kez duyuyorum valla nasıl oluyor ki acaba ? Valla haberleşelim ya inşallah en kısa surede faydalı sonuçlar alırız da rahat bi oohh çekeriz ne zormus valla acın nerdeyse canın orda atar derler ya cidden öyleymiş 😔
F-Betul Alptugmomy botoks u araştır netten fayda gören çok ama senin bence ilaçlarla geçer doktora bebeğin olduğunu ve emziriyorsan söyle ona göre ilaç yazsın. İnşallah botoks veya ameliyata gerek kalmaz.
Alptugmomy F-Betul valla inşallah geçer canım ya ama hala umudum yok her tuvalete çıkışımda moralimde bozuluyor 😔 botoks zaten olunsa bile burda yoktur muhtemelen.. En iyi ihtimalle en yakın olarak elazığ a giderim doktor içinde bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız canım haberleşelim
F-Betul Alptugmomy Ben de aynı durumdayım çok çaresiz hissediyorum. Botoks burda da yok benim eşim buralı ailem Bursa’da oraya gidince orda düşünüyorum bakalım Allah büyük şifayı nerden bulacağız. Allah’a emanet ol ☺️💐
Alptugmomy F-Betul bende aslen Ankarada yaşıyorum ama iş nedeniyle buralardayiz Rabbim şifamızı nerdeyse tez buldursun canım sende Allaha emanet 😇
ErFaLem Hilalsarem merhabalar nasılsınız? Bebeğiniz kaç aylık şuan? aslında bağırmayan anneler kitabı sadece bebeğe bağırmamayı içermiyor, okusanız faydalanacaksınız eminim size iyi gelecek çok fazla bilgi ve metod var içinde 💕
Hilalsarem ErFaLem 3.5 aylık. Şuan o kitabi okumaya zamanım bile yokki. Ayrıca okumakta istemiyorum. Konuşmak istiyorum. Çözüm yolu bulmak. Okudum birazcık ne lanet anneyim ben diyip kenara attım. İyice boğuldum anlicanız
ErFaLem Hilalsarem merhabalar özelden bana yazabilirsiniz elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım 😍
Ocakhaziran Asyasya Ne ilaç kullajiyorsunuz gebeliign son ayımda başladı ağır anksiyete panik atak vardı ama uykumda oluyordu sonra korkudan uyuyamama başladı ilaçla geçti…ilaçla geçmedi mi sizin yoksa daha yeni mi başladınz
Bernauslu Hilalsarem bende öyleyim eşim laf sokuyor arada çok gerekli şeyler almışsın diye ama ne yapayım zaten hep evdeyim böyle mutlu oluyorum bende.
Asyasya Ocakhaziran 4 ay oldu canim citoles kullaniyorum 30 mg basladim 2 hafta once 10-20-30 yaptik en son sen ne kullandin ne surede iyilestin
Ocakhaziran Asyasya etki etmedi mi rahatlama durumun nasıl peki selectra başladık biz 50 mg şükür fayda gördüm denemek lazım biraz bu ilaçları belki değiştirir sizinkini
Asyasya Ocakhaziran yeni yeni sankii ama yinede eskisi gibi degilim sizin ne kadar surmustu sordummu hatirlamiyorm cok da unutkanim
Neso39- Asyasya youtube da çok fazla doğum hikayesi izledim ve dinledim bebeğimi ilk gördüğümde çok duygulanıp ağlayacağımı düşünüyordum. Bebeğimi ilk gördüğümde hiçbirşey hissetmedim ve bu beni vidanen çok rahatsız etti. Sadece sağlıklı görüntüsü beni rahatlattı o an. Pandemi dolayısıyla eşimle ikimizdik hastanede. Eşim bebeğe deli oluyordu ama ben boş boş bakıyordum. Sanki bir başkasının çocuğu orda yatıyordu. Eve geldiğimizde sanki birinin çocuğunu kaçırıp gelmişim gibi hissettim. Emzirmek çok zordu can yakıcıydı. Uyanmasın diye dua ediyordum. Sezeryan yaralarım çok kötü ağrıyordu ayağa kalkamıyordum. Bir de emzirmek ölüm gibiydi. Sağıp vermek istedim diye vicdanen çok kötü hissettirdirler. Sonra sarılık oldu kızım kilo almış olmasına rağmen. Aslında ona tüm acılarıma rağmen bakıyordum. Ama evde sütün yetmiyor herhalde şafları dönmeye başladı. Ki bebeğim kilo almıştı. Zaten sarılık oldu diye kendimi rezalet hissediyordum. Öleceğini düşündüm nedense. Ölürse diye onu kucağıma alıp sevmedim diye vicdanen çok kötü hissettim. Ama yine de alamadım. 2 gün yattım tepkisizce. Sadece emzirmek için kucağıma birisi tutuşturuyordu. Çok ağır deprem fobisi yaşamaya başladım. Geceleri sadece lambaya bakıyordum. 3 ayına girecek bazı şeyleri atlattım. Artık kızıma sarılıp öpüyorum hem benim evladım hem de hala sanki benim değilmiş gibi geliyor. İç sıkıntım bazen gece bazen ise uykumda gelip beni uyandırıyor. Böğrüme hala taşlar oturuyor maalesef. Ve hala gözyaşım her an akmaya hazır halde. Ve hala bebeğimle beni yanlız bıraktıklarında insanlara içten içe kızıyorum. Hakbuki hep benim yanımda olup kimse kızıma bakamaz. Bende yardım almalıyım farkındayım. 40ndolunca geçer sanmıştım.
Asyasya Neso39- zor bi durum Rabbim hepimizin yardimcisi olsun bende o yollardan gectm yk sutun yk yok sutun beyaz sari dgl ole bole derken tukendim yok sagacaksn emri vaki knsmalar gorumcem kaynanam tarafindan herkes ettigini bulsun diyorum baskada bisi demiyorum
Ocakhaziran Asyasya tamamen etkisinden kurtulmam iyileşmem 2yil zaten anksiyete tedavisi de önerilen.2yil ilaç kullanımı en az… zamanla yavaş yavaş kayboluyor belirtiler