kızlar 25 günlük oldu bebegim dogumdan bir hafta önce agda yaptırmıstım simdi ister istemez uzadı rahatsız ediyor yaram tam iyileşmedi jiletten mikrop kapar diye düşünüyorum ağdaylada yırtılacak gibi geliyor biraz daha bekleyebilirim ama siz ne zaman nasıl aldınız tüylerinizi? önerileriniz varmı?