Hepimom 23 gunluk kizim var, 2 gunde 1 kaka yapiyor. Gaz sancisi da var sanirim. Kaka yapinca dus alip rahatliyor uyuyor ama onun disinda surekli huzursuz ve agliyor kivraniyor. Kakasini tutan yenidoganlar icin ne yapilir? Ayrica gaz icin de tavsiye lutfen?
Princessmother Hepimom Canım benim bebeğimde mamaya geçince zorlandı 2 gün yapamadı tesadüfen farkettim poposunun ucunda ıkınıyor ama gelmiyor, mamasına yarım çay kaşığı zeytinyağı koydum ve gecesi çok rahat yaptı
Esilyaa Hepimom gazdan dolayı yapamıyordur canım kakası sıvı ise endişelenmene gerek yok. Ben biogaia, aguline ve sab simplex kullanıyorum gaz için
Furug Mama aliyor mu aliyorsa mama degisimi..onun disinda disardan bir sey veremezsin cok kucuk.sen bolbol yesillik meyve ye..gaz icin ben nurse harveys kullanmistim popisi catlak olunca fito ve anestol kullandim (doktora danisarak)baya kabizdi bizimoi lavmanlik oluyorduk daha 1yasinda yeni yeni duzeliyor mama degisimi iyi geldi bize
Merve-HanifeDuru Gaz için metsil’i önerebilirim bize iyi geldi sizede iyi gelir inşaAllah kakasını yapamadığı zaman bebek yağıyla karnına ve kasıklarına doğru hafifçe masajlar yapın bir de su verin azar azar ☺️ Umarım problemi kalmaz miniğin 🤲🏻
Hepimom Hepnize tesekkurler, anne sutu aliyor sadece. Gasicon diye bir yag varmis anne kullaniyor, kju deneyecegim bakalim