yavrusununannesii valla bende yapmayı bilmiyorum annem geldi yapti 🤦🤦🤦 ama gördüğüm kadarıyla sütü kaynatti sogumaya bıraktı sonra serçe parmakla kontrol etti sıcaklığını, bebişlerin banyo suyundan bir tık sicak olucakmis sonra icine maya atti bir beze sarip serin bir yere koydu ertesi gün veya aksamina orayi tam hatirlamiyorum dolaba koyduk burda bilen anneler yanlışım varsa duzeltir ☺️