Herkese merhaba
Arkadaşımın oğlu uzun zamandır inek sütü alerjisi ile savaşıyor. Geçen hafta diyet uygularken arada yediği fındık ceviz vs nin de popoda yaralar çıkınca inek sütü alerjisi i tetikledigini öğrendik. Anne cerezi kesti kremleri kullandı ve şuan popo özel bölge reaksiyonlari hafifledi. Anne sütu almaya devam ediyor. Her yolu denediler ama hala sorun bir şekilde sürekli devam etmesine rağmen Dr u sen labne yemeye başlayacaksın 3er gün kuraliyla son bir defa deneyeceğiz, anne sütünde ne olacak bakacağız sonrasında da bebeğe yedireceksin dediği için diyet bozuldu ve cumartesi günü labne ile başladı arkadaşım, bugün sabahtan beri toplam 5 bez ishal. Onun dışında bir problem yok döküntü, ağrı veya huzursuzluk yok. Dr la ilk görüşmesinde kakada kan, vücutta döküntü olmadığı sürece devam edeceksin sabret demiş. Bugün ishal gidince, Dr u arıyor ve Dr hemen gel diyor. Açıkçası çelişkili konuştuğu için ticari olduğunu düşündük hastaneye çağırma olayını. Daha öncede bu şekilde ishal gittiğinde de sadece probiyotik verip göndermişti ayrıca 🤔
Bu konuyla ilgili tecrübeli anneler destek bekliyorum., 🙏🏻
Siz nasıl bir yol izlediniz ne yapmak gerekiyor..?