Agustosbocegi Rumeysa-Y tek meme yettirebiliyomusun kac gunluk bebegin bende mastit gecirdim iltihap icin sagip dokuyorum iki gundur sutte cok azaldi nerdeyse bitti gibi digeri yetiyo mudur endisesi sardi o yuzden mama aldirdim
Rumeysa-Y Agustosbocegi canım benim şuan bebeğim 8 aylık oldu , 3 aylıkken mastıt geçirdim ve bende mamaya başladım “sma ” yetmedi benim sütümde hem mama hemde beni emdi şimdi ek gıdaya da başladık arada mama yine veriyorum 🤗
_ADA_ Rumeysa-Y çok çok geçmiş olsun🌸 baya acı çekmişsiniz. İnşallah bir daha olmaz. Resmen yazdıklarınızı okuduğumda içim acıdı