NurcanDemiray Bebeğim 2 aylık gazını her çıkardığında çok kokuyor. Bazen kakasını 5 günde yaptığı oluyor ona bağladm önce yapamadığı için kokuyor galiba diye ama şuan en azndan 2-3 günde bir yapıyor yine çok kokuyor normal midir acaba
Ezgiaa NurcanDemiray Off bizimki de öyle. İlk günden beri hem de. Büyük insan gibi valalhi. 😂Mama ile besleniyor bizimki, sizinki?
NurcanDemiray Ezgiaa anne sütü ama önceden böyle değildi gaz sorunu olan bir çocuk ayrıca zorlaya zorlaya arada çıkarıyor çıkarınca da çok kokuyor