Bebegım 3 aylıkken idrarını az yapınca doktora götürmüştüm kireçlenme oldu dedı sünnet yaptık cok sukur onun uzerıne gectı. Sımdı ise 5 ay 22 gunluk. 1 haftadır gene azalma mama veriyorum ve her mamadan sonra su veriyorum. Eşim hep az su veriyorsun ya da terleme yoluyla atıyor bu donemde hastaneye gitmeyelim dedı bekledik takıp edıyorum gunluk bır bez normal mı ya. Bır bez o da tam dolmuyor kotu oluyor dıye ben çıkarıyorum. Dun dedım artık yeter ne olacaksa olsun bu cocuk hasta acile gittik cocuk poliklinige gitmemiz istendi. Neyse idrar kan verdık bugunde ultrason cektık. Doktor böbrek genişlemesi var dedı. 9mm buyuklugunde. Doktor idrar kültürü sonucuna da bakalım ona gore karar verelim dedi. Sonuc persembe gunu cıkacak boyle olan var mı. Nasıl atlattınız bu sureci cunku cok huysuz durmayan bır cocuk meger sebebi de buymus. Ne tedavısı uygulandı bilgili anneler lutfen yardımcı olabılır mı🙏🙏