Merhaba kizlar 30 haziranda Sezeryan ile dogum yaptim. 7 ağustos da adetim geldi. Dun 7 eylul idi daha gelmedi . Doktora gittim dun spiral icin ultrasonla bakti . 2 cm mi mm mi kist var dedi 2 dediğine eminmim . Sonra dogum kontrol hapi mi istersin spiral mi dedi karari sana bırakıyorum dedi bende emzirdigim icin spiral taktirdim. Kist kendiliğinden geçebilir dedi fazla bilgi vermedi . Hala adetimde gelmedi. Ilac falanda vermedi. Dogum yapali 2 ay oldu bu kist normal mi ? Gecer mi peki yaşayan var mı? Cok takildi kafama lutfen yardimci olun