Emzirseniz de sağlıklı beslenemediğiniz için hem sütünüz gerektiği kadar besleyici olmayacaktı hem de siz bir süre sonra bitkin düşecektiniz. Hepimizin anneleri zamanında cahillikten erken kesmişler memeden ama çok şükür iyiyiz. Hem artık mamalar da eskisi gibi değil, anne sütüne mümkün olduğunca benzer şekilde üretiliyor. Hiç üzülmeyin, vardır bunda da bi hayır. Önemli olan bebeğinize gösterdiğiniz ilgi, sevgi. Asıl onun bi eşi benzeri yok bu dünyada