Benim kızım pıtır pıtır her yere emekliyor henüz yürümeye başlamadı. Ama oturduğun yerde birden ayağa kalkmaya çalışıyor sürekli deniyor bunu sanırım başarılı olana kadar devam edicek. Koltuklardan tutunup yürüyebiliyor sanırım 1 yaşından sonra yürümeye başlar. Sizde durumlar nasıl? 😊