Spinal Sezeryandan sonra nekadar süre ağrı kesici kullandınız? ve Karnınızda şişlik kaldı mı? Kaldıysa ne zaman gitti? Benim bugün bir hafta oldu ağrım dikişlerin iki ucunda kasıklarıma doğru ve yürürken zorlanıyorum hele yattığım yerden kalkarken bıçak saplanır gibi oluyor yardımsız kalkamıyorum. Halbuki ilk günler çok iyidim yürüyüş bile yapmıştım..