Merhaba bende baya araştırdım hem süt hemde mama ile devam edeyim istedim eşim ile tüm mamaları araştırdık En sonunda golden goat mama kullanmaya başladık gaz sorunu hiç olmadı bebek kilo aldı iyi uyudu sakinleşti çok memnun kaldım (aptamil aldık bebek gaz sancısı çekti iki büklüm oldu )