Gok_53 beslenme sondası alıyorsun medikalden,resimlerden bakarsın googleda gri ucunu mamaya koyuyorsjn biberonunun içine,bi diğer ucunuda memene koyuyrosun hem senin memeni uyarıyor hemde mamayı içiyor yavaş yavaş biberon gibi hızlı bi akış olmuyor..eğer biberonlada içirceksende yavaş yavaş ver çünkü bi anda geldiği için hemen doyma hissiyati olmuyor.Kesinlijle sor doktoruna onlar daha iyi yönlendirir