Kızlar evimin bazı yerlerinde rutubet vardı ona en iyi gelen çamaşır suyu sıktım bıraktım tamam hersey güzel evde fıs fıslı şişe yoktu bende kireç çözücünün fıs fısını aldım içindekini 5 lik bir şişeye döktüm iki gün gecti temizlik yapayım dedim mutfağa geldim süpürdüm sildim cok susadım AA dibinde kalmış dedim ve ağzıma aldım alır almaz tükürdüm yaklaşık 30 avuç suyla çalkaladım ağzımı sütüme geçmiş olur mu saçma gelebilir yutmadım ama insan yutkunuyor ya sütüme geçer mi cok korkuyorum doktora gideyim mi ? Pandemiden dolayıda gitmek istemiyorum ama