Nefret ediyorum şu güneşli atak haftasından ya deli ediyo resmen beni bu güneşli haftalar… Kizim 4+20 günlük deli oluyrm ya uyku diye bisey uok kizda uyku egitimi de vermeme rağmen ya nineler gibi 10 dk 10 dk uyuyo uyaniyo snra snki 4 saat uyumuş gıbı enerji sarfediyo… Dogdugundan beri ataklarda başladığımız gün güneşlide nefret ediyrm… 17 gün daha var çekilir mi yaa vallahi… Bi yandan diş çıkacak bi yandan bu atak haftasi 😡😡