Pyrazsbll ben ikisini de kullandım. Still tee iyi sütü arttırıyor. Rezeneli olan daha çok gaz için kullanılıyor diye biliyorum. Ama hiç gerek yok ona o kadar para vermeye bi kutu kullandım sonra gittim aktardan rezene ve kimyon tohumu aldım onları demliyorum. Hem doğal hem ucuz. Solgarın hapı, bestlak damla, humana still tee kullandım en iyisi humana bence👍 Şeker oranı çok kullanmayın su için aynı şey diyorlar asla katılmıyorum. Dünyanın suyunu içiyorum tek başına su işe yaramıyor. Takviye çok fark ediyor.