MervEslinArden Mama suyumuzun ısısı nasıl olmalı sizce. Ilık, soğuk, sıcak? Birde fark ne oluyor mesela oda sıcaklığındaki suda yapılan mamanın ılık mamadan eksisi artısı ne?
Papatyaa_ MervEslinArden ben ılık yapıyorum suyu ki mama ılık suda çözülsün diye. çok sıcak olursa biberonu çeşme altına alıp soğuruyorum 🙋🏻♀️
Meva_ MervEslinArden Ben büyük cezvede suyu günlük kaynatıyorum canim. Sonra olcume gore biberona koyup makineye koyuyorum ideal ısısı 40 deredeymiş. Ona ayarlıyorum. Mama vereceğim zaman suyun içine karıştırıp veriyrm. Gece çok rahat oluyr kaynat soğut derdi olmuyr
PonciKom MervEslinArden ben termos kullandıgım ıcın mesela sımsıcak suyu ılımasını bekleyıp ıcıne koyup kapagı kapatıyorum gece olursa sımsıcak suyu koyıyorum sabaha kdr ılıyır zaten bnm kızın bekleme ozellıgı yokmsıcak suyu cesmebın altına faşan koydam beklemez oan olcak maması hemen termosyan koyarken bıle beklemıyor dusunun cıyak coyak
Kiraz MervEslinArden ben şöyle yaşıyorum suyu kaynatıyorum yarısını termosa koyuyorum yarısını bir şişeye koyuyorum sıcaklık ayarıda 15 cc sıcak su 45 cc normal su olmalı soğuk suda iyi çözünmüyor mama hemde kışıj özellikle ılık olması iyi olur
Deletedmom348 MervEslinArden Çok sıcak ta besin değeri kalmıyor. Orta derece olması lazım. Tavsiye edilen 40 derece olan suya mama karıştırlması. Ben ölçüyorum artık 5 buçuk aydır yapa yapa elim ölçer gibi oldu😂