Prensesss_annesiii Kizlar kizim 10 aylik meme emiyorken gogsumu isiriyor memem yarildi kaniyor cok agriyor nasil gecer acaba emmese gecrr ama mecbur agliyor emmek istiyor diger gogsumde pek sut yok onu emmiyor
Alazla Prensesss_annesiii biz 2.5 ayligiz disi yokken bile ısırıyor simdi nasil aciyor dişi cıktigi zamanlari dusunemiyorum umarim bir care bulursunuz
smile56 Prensesss_annesiii biz bir aylığız bir aydırda yara oldu.madecassol verdi doktor.onu kullanıyorum.gümüş kapak kullanıyorum.hala geçmedi ama zeytinyağ veya teramicyn merhem+15dk sonrada bepantholbakım kremi kullanabilirsiniz.
smile56 Prensesss_annesiii teramicyn i eczacı bi tanıdığım önerdi.kremin size bi zararı yoksa önce teramicyni sürüp 20 dk kdr sonra bepanthol bakım kremini sürün.emzirmeden ılık suyla silin.teramicyn iyi bi iyileştirici krem.geciktirmeden tedavisini yapın.ilerleyince cok daha zor oluyor.ben biraz geç kaldım:(
Aysimaikra Bebeğim 3 aylık göğüslerim daha ilk haftadan yara olmuştu heeeerr şeyi denedim madecasol en iyi gelen oldu birde gümüş kapaklardan kullanıyorum hala gerçekten çok iyiler… Ama tabi her cild farklı yaralar iyileşmezse mastit oluyor 😞 tecrübeyle sabit