Merveliya1 ben doktora sordum 3. Ayda oluyor bunlar sakin pes etme dedi. Asla biberon emzik verme uykulu hale getirip emzirmeye calis gece emzir geceyi gunduz gibi dusn dedi. Baktin asla yemiyor ya siringa ya da kasikla besle biberona alistirma sakin donusu olmaz dedi. 4. Aydan bildiriyorum hala devam ediyor ama artik ilk bastakine gore daha az zorluk cikariyor. Biliyorum cok cok cok zor uykusuzluktan bile daha zor ama annelik boyle iste. Allah guc versin arkadasim 🙏🏻