omerkusunannesi ben 40 çıkınca spiral taktircaktim baktım 47 gün oldu bitmiyo gittim spiral taktirdim sonra 60.gün hala kanamam bitmemişti bende ebeye sordum 3 6 ay leke şeklinde kanama normal demişti durmayan çeşme gibi kanaman olursa o zaman tehlikeli dedi☺sezaryen doğumdu benim ki