gunduzgullcan Benimkide 4 aylık hala öyle. Resmen kavga ediyor. Süt hemen gelmeyince sinirleniyor. Dediğin gibi lıkır kıkır geldiğinde sorun yok ama sonrasında başlıyor ağlamaya bende senin gibi kontrol ediyorum aslında sütüm var. Kilo alımıda normal sebebini bende bilemiyorum.