Merhaba bebisim 8.ayina girmek uzere.dun gece ateslendi.dis cikariyor sandik değilmiş.doktor idrar yolu enfeksiyonu baslangici dedi.bugun devamli gttigimiz cocuk doktoruna gittik tahllilleri gosterdik herhangi bir enfeksiyon yok dedi.kime inanacağız bilemedim .tahlillerde enfeksiyonu amlamak icin hangi degere bakmak gerekiyor bileniniz var mi