doktorunuzla görüştünüz mü? eğer kilo alımı iyiyse sağlıklıysa bir problemi yoksa gece emzirmesi yapmak zorunda değilsiniz artık. acıkınca kendi uyanır zaten. en azından beni doktorum öyle söyledi, burda da öyle okumuştum. birde eğer gece uyanıp emmeye alışırsa ilerde de hep emmek için uyanır, acıktığı için değil. sağlıkla büyütün 🌿🌸