Eladuygu Kızlar bebeğim 7 kilo doktor kılısu normal dedı fakat kaburgasının biri daha sivri cıkıntılı duruyor doktora gosteremedım bu bebeklerde normal mi sizce gecer mi yoksa eğiklikten mi şüphelenmeliyim bilen varsa lütfen yazabılır mı endişelendim