Ben hamilelikten supelendim 8 aylik kizim var hastaneye gittim lan tahlilim pozitif vikti hcg horminum 1000 üstünde cikti değer olarak ve ultasondan muayne olmaya gittim bebek kesesi gorunmuyo cok korkuyorum Doktor ya cok erken küçük bebek daha yada dis gebelik 😪@###