Busssss Merhaba hanımlar ben ortaokul branş öğretmeniyim dilersen en az kaç saat derse girebilirim 15 saat girsem yeter mi kanunen maaş karşılığı için sadece ek ders almak istemiyorum
OzgeKaratas20 Busssss merhaba hocam 15 saat maaş karşılığını doldurur. Ama eğer bransınızda ders varsa 21 saate kadar girmek zorundayız diye biliyorum. 21 saatten fazlasını istemiyorum diye dilekçe yazabilirsiniz.