valla şu ülkede şu ana kadar adam akıllı duran bir suriyeli görmedim ben o yüzden de nefret ediyorum onlardan tecavüzcüsü mü dersin çocuğu balkondan sallandırıp korkutan mı dersin bugün bana bile çocuğum kucağımdayken yanımdan geçerken maşallah maşallaaah diyorlar hiç bir gün aksamaz onların davranışları yüzünden onları sevmiyorum ön yargıysa ön yargı sevmeyeceğim de. şurda saat satıp geçimini sağlayan siyahi vatandaşlarımız kimseye zararları yok ama ten renginden dolayı istenmiyorlar savunan da yok ayrıca 😊