Ateş olmadı ses kısıklıgı iştahsızlık ve halsizlik biraz oldu , dün bi post açılmıştı etkisinden çıkamadım dünden beri araştırma yapıyorum ölen bebek görülmüyor son günlere ait. Bu programdan bu yüzden nefret ettim , algıyı farklı yöne çekmek isteyen çok insan var,ama kafamı kurcalayan tek şey böyle yazıların hep yeni hesaba ait olup ve birdaha buraya girmeyeceğini söylemesi