Alprn4 Kızlar sidefer aldım yeni başlayacağım içinde toz çıktı onu şişeye mi boşaltıyorum, bir de ne zaman ve kaç damla veriliyor, ayına göre değişiyor mu, 1 yaşına kadar mı verilecek????? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
PonciKom Alprn4 doktor söyker cnm kılosuna gore verılıyor bnmkı buyuk oldugu ıcınnben şırınga gibi ıcındekı aparatı kullanıyorum 1.5 a kdr cekıyotum öle verıyorum 17 aylık hala verıyorum kan değerleri düştü devamm yanii 2 yaşa kdr verıırm
Yildizim Alprn4 Evet içindeki dozu şişeye boşaltıp güzelce çalkalayacaksınız. Üstünde yazıyor zaten. Bir de dozu koyduktan sonra buzdolabında bekletin dışarda bekletmeyin. Normalde çocuğun kilosu ne kadar ise o kadar damla veriyorsun. Benim oğlumun kan değeri çok düşük olduğu için ben sabah 10 akşam da 10 damla şeklinde kullanıyorum. Siz kilosu ne kadar ise o kadar verin. Bir de normalde 1 yaşına kadar kullanıyor kan damlası ama 1 yaşında değerlerine bakılıyor eğer düşük ise devam ediliyor. Benim oğlum 20 aylık kullanıyoruz
asyasare Alprn4 evet canim o tozu sisenin icine bosaltip guzelce calkala. karistirdiktan sonra buzdolabinda saklamalisin. bebeginin kan degerlri normalse kilosu basina bir damla veriyorsun. mesela benim kizim 8 kilo her gun sabah 8 damla veriyorum. sut urunleriyle birlikte verme demisti doktorum. ornegin emzirdin 1 saat sonra ver
Adelim Sıdefer 4ayda mı baslanıyor saglık ocagının verdıgını kullanmak ıstemıyorum ozel doktora da gıtmıyoruz burdan okudugum kadarıyla sidefer ıyıymıs suan ocean 400 kullanıyoruz kafamda delı sorular ıkısını bırmı kullanmam lazım 4aydan sonra
Alprn4 Adelim aynen biz de o şekilde burdan araştırdım kadarıyla ocean 400 kullanıyorum şimdi de 4 ayı doldurun a sağlık ocağı ferrosanol veriyor onu almadım sidefer aldım Dr a da gitmeyince bilemedim nasıl kullanacağımı
Alprn4 Yildizim hımm tamam canım anladım sağol şişeyi dolaba koymamıştım Bi de 4 damla verdim kilosuna göre vereyim Bi daha teşekkürler
Alprn4 asyasare tamam sağol dolaba koymam gerektiğini bilmiyordum damlayı kilosuna göre değilde ayına göre sandım ben de öyle verdim Teşekkürler