Arkadaşlar ben İstanbul da ikamet etmekteyim ve bayramdan bu yana 8 aylık bebeğimle birlikte Ankara da ki ailemin yanındayız. Corona nedeniyle 5 ay hiç evden çıkmadım ve psikolojik bunalıma girdim evde. Eşimle anlaştık Ankara da 1 ay kalacaktım ve eşim mecburen iş nediyle bizi buraya bırakıp İstanbul a döndü. 1 ay oldu ve tam geri bizi almaya gelecekken yanındaki elemanı corona oldu eşim de belirti falan yoktu biz yineden de 14 gün bekleyelim öyle gelsin dedik. 14 gün bekledik tam gelecekken bu sefer işe beraber gidip geldiği abisi ve amcasının oğlu corona oldu ama eşim de çok şükür yine belirti yok 1 hafta oldu ve eşim hep arıyor test yapılması için belirti yoksa yapmayız diyorlar.. Kızım da sürekli baba diyor görüntülü yapınca çırpınıyor.. Annem de eşin gelsin alsın artık sizi diyor.. Benim en büyük korkum annem.. Kendisi kalp ve tansiyon hastası ona bulaşırsa diye ödüm kopuyor ama evime de gitmem lazım artık çünkü eşim yemek falan bilmez her gün ona ayrı kaygı çekiyorum.. annem gelsin maskesini taksin bizden uzakta dursun zaten ertesi günü gideceksiniz diyor. Siz olsanız ne yapardınız bu durumda? Bu arada her şeyin altında bir şey arayan akrabaları saymıyorum bile şu durumda insanlar destek yerine köstek oluyor maalesef..