Baloglum93 ben hep bebek deterjanlari kullaniyorum cocuklarimin kiyafetlerini yıkarken. Ve renklileri güneşe sermeyin. Ben bütün çamaşırlari hep ters çevirip öyle makinaya atarım. Her zaman 40 derece de yikarim. Hic bir solma felan olmadi. Yani ucuz aldıgım kıyafetler bile solmadi. Oglum 17 aylik. Kizim 3,5 aylik.