3kuzuannesi
Hayırlı geceler hanımlar 2. Kızım da kalça çıkığından dolayı 4 ay ortez kullanmıştık 3. Ayın sonunda doktor bize baska bi aleti önermişti aslında bizdekinin farklı bi versiyonu diyebiliirm tabi fazlaca korku endişe olduğu için hiç düşünmeden aldık 380 liraydı ve devlet sadce 70 lirasını karşılaşmıştı 1 ay bile kullanamadan kızım iyileşti elhamdulillah.şimdi onu uygun bir fiyata satmak istiyorum ihtiyacı olan bir annenin işi görülsün hemde benim yavrularıma lazım basşka bir ihtiyacı alayım diye