cydcvk Ne yapmam gerekiyor. Rotayı daha yaptırmadım. Kızım 2 ay 21 günlük. Anne sütü alıyor sadece. 2 günde 1 kaka yapan çocugum. Şimdi saat başı su gibi kaka yapıyo. Bende kabızım benden mi kaynaklanıyor desem acaba
Ata0905 cydcvk normal değil küçük bebekte ishal çok tehlikeli . Elektrolit dengesi hemen bozuluyor su kaybından . Banyo suyunu yuttuğu için bile enfeksiyon geçirebiliyor . Bizim öyle olmuştu . Önlem alarak mutlaka doktora götürün geçmiş olsun .
cydcvk Ata0905 ilaç mı verdiler size. Nasıl geçti. Doktora ulaşamıyorum. Devlet hastanesine gidemiyorum köydeyim. Hiç suvermedim vereyim mi