Yeniann3 Bezleri hep netten sipariş ediyoruz. Büyük paket alayım diyorum. Bebeğim şu an 3 aylık 7 kilo 3 numara kullanıyordu. 3+ mi alsam 4 mü ?
gmzekrsu Yeniann3 Bizde 4 aylik olucaz molfix pure soft 4 numara aldik trendyolda kampanya var bezlerde aylik paketlerde
MinervaEva Yeniann3 Internet siparisinde de beden uzerinde kg araligi yaziyor. Biz primada 3 bumara kullaniyoruz kizim 6.700kg. 3 numara 6-10kg arasi.
Canada10 Yeniann3 sleepy ise 4 alın bence diğer bezlere göre sleepy daha küçük çünkü. Bende sleepyden GOON’a döndüm ikisinin 2 numarası arasında 3 parmak fark vardı
gmzekrsu Yeniann3 Suan 6 kilo 3 numara bezimiz daha var o bitene kadar 4e geceriz diye 4 aldim benim kullandığım bez 3 numaradan 140 4 numaradan 112 tane var 93 lira aylik paket
Cihangiriinannesii Yeniann3 kiloya göre hesap yapın. Oğlum 6 aylık 8200 4 kullanıyoruz yaklaşık 2 aydır 3+ çok küçük gelir bence zaten 3+ yok diye biliyorum + olanlar 4ten başlıyor
Yeniann3 Cihangiriinannesii 4de baktımda şimdi 7 - 14 kilo arası. 300 adet alsam hepsini bitirebilirmiyiz acaba?
Canada10 Yeniann3 bitirirsin kuzum benm Kızım 8 aylık ben 3 aylıkken 3 numara goona geçtim 7kiloydu 5 aydır hala 3 numara kullanıyorum 7-12 kg aralığıydı hala oluyor yani
Cihangiriinannesii Yeniann3 4 numara çok uzun süre kullanılıyor alın bence kullanırsınız uzun süre daha 4 kullanırım ben mesela