Tuba84 Ben yemedim ama bana da çok gaz yaptığı söylendi, ama içindeki malzemeye göre değişir, ben egeliyim bizde nohut fasulye ne bulunursa atılıyor onlarda direk gaz yapan besinler olduğu için gaz yapar. İçini biraz daha sade yapan yerler de var onların ki gaz yapmaz.