Yzn ArelveAdel pandemi sayfasında eski başvuru görünüyo aldıgım, yenisine başvuru yapamıyorum farklı bi yerden mi yapılıyor acaba
Minniemouse_4235 Yzn PTT yi aradım eşim öyle öğrendik aradıktan sonra da mesaj geldi yani biz aradık bi kaç gün sonra mesaj geldi
2prensannesi_1 Başvuru yapılmıyor. 1. Pandemi parası alanlara 2. Otomatik olarak alan kişilerin arasından seçilip otomatik olarak yatırılıyor. Hem bu 2. Pandemi parası olarak geçmiyor. Biz bize yeteriz Türkiyem kampanyasından veriliyor bu 2. 1000 tl
Papatyasevdalisi 2prensannesi_1 nerden aliniyo pttdenmi msj yada arama gelmiyomu gelsede insanlarin haberi yoksa geri aliyolarmi
Minniemouse_4235 Toprak0204 mesaj gelmedi canım biz 2. Kes yattığını başlarından duyduk eşim de aradı sordu yattı dediler iki gün sonra da mesaj geldi