Bebeğim 40 günlük. Eşim çalıştığı için mecbur işe gidiyor. Dolayısıyla hep endişeleniyorum eşime ve bize bulaşır mı diye :/ ama doktorumuz belirti olmadığı sürece eve işten geldiğinde banyonu yapıp temiz kıyafet giy sonra da bebeği kucağına alabilirsin dedi eşime. Şimdi salgın o kadar yayıldı ki sanki herkese bulaştırmak istiyorlarmışcasına hayat devam ediyor. Ben bebekle annem babamlayım, görece izoleyiz. Şimdi evime dönücem ve ne yapacağımı bilmiyorum. Çünkü onlar da kendi hayatlarına dönecekler. Tamamen kendimizi kapatsak mı? Ama öyle de hayat nasıl geçecek? Zaten doğrusu o mu? Başkasıyla görüşen kimsenin kucağına vermek istemiyorum, içim içimi yiyor ve çok yoruldum gerçekten bu tedirginlikten. Sizler neler yapıyorsunuz sevgili anneler? Ben abartıyo muyum? Benim gibi yapanlar nasıl başediyorlar?