Arkadaşlar sağlk calisaniyim şüphem olduğu için tomografi çekildim radyoloji uzm. Görüntünde hafif var dedi sürüntü verdm dün henüz çıkmadı tomografi raporumda normal yazmışlar çünkü çok kucuk bi yerde gözüküyor başlangıç olabilir dedi doktorlar, izinde vermiyorlar sonucum hala çıkmadığı icin, sorum 15 aylk oğlum var emziriyirm sorun olur mu yaşayan başına gelen varmi kimisi emzir diyor kimisi evleri ayır diyor ne yapacam bilemedm 😏