Mirayy05 emin olun çok da iyi kullanır AMA siz de o desteği verirseniz. Benim eşiminde ehliyeti olmasına rağmen annesinin hep aman oğlum aman oğlum endişesinden kendine güvenememiş kullanmamış yıllarca ama ben daima ona güvendiğimi , yapacağına emin olduğumu söyledim , rahatlatmasını ve kendine güvenmesini sağladım . Ve çok şükür şimdi arabayı güvenip bana vermiyor 😂 30umuzda ilk arabamız oldu çok şükür 🙏🤗