Sabanbugra08 10 günlük oğlum var çok fazla gaz sancısı olmaya başladı gece hiç uyumadı 😔 ben Rezene çayı içiyorum ama kimyon çayı da varmış onu sadece bebeğe mi vermem lazım ben içsem sütüme geçmez mi? Bebek içecekse bu kadar küçükken vermenin bir zararı olur mu acaba
Tuba Sabanbugra08 Ben rezene ve kimyonu karıştırıp öyle çayını içiyorum. Sütünüzden bebeğinize de geçecektir.
Ayaztuba Ben hem rezene hem kimyon içiyorum canm bebegim 19 günlük onada günde bi kaç damla veriyorum gaz damlası veriyorlar 10 günlük bebeklere ve içinde neler var en azından dogal ve bi kaç damla
Sabanbugra08 Mom0870 bana da vermek doğru gelmedi ama internette hep bebeğe verilmesi diye yazıyor şaşırdım bende
Ayaztuba Sabanbugra08 bi tatlı ksşıgı rezene bi cay kalıgı kimyon kaynatıp 10 dk demliyorum süzüp içiyorum sabah akşam